
REGULAMIN
CATERINGU DIETETYCZNEGO FIT FACTOR
Serwis internetowy dostępny pod adresem www.fit-factor.pl prowadzony jest przez firmę FIT FACTOR BARBARA GAWRON ul. Górnicza 96 42-600 Tarnowskie Góry NIP: 645-35-05-52; REGON: 383504784
KONTAKT: info@fit-factor.pl
- 1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pkt. 1 Właściciel Cateringu Dietetycznego FIT FACTOR
Właścicielem cateringu dietetycznego FIT FACTOR w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 96 jest Barbara Gawron.
Pkt. 2 Zestawy
Przedmiotem zamówienia są zestawy 1,2,3,4,5 lub 6 zbilansowanych posiłków. Każdy posiłek jest osobno spakowany w biodegradowalne opakowanie z trzciny celulozowej pokryte biolaminatem, zamykane metodą zgrzewania lub w szklanej butelce bądź słoiku oraz dostarczany do klienta w papierowej torbie.
Pkt. 3 Pakowanie dań
Atestowane opakowania firmy me.organic przystosowane do podgrzania w kuchenkach mikrofalowych lub piekarnikach do 150 stopni bądź do mrożenia. Podgrzanie posiłków musi odbywać się po uprzednim usunięciu lub nacięciu folii.
Pkt. 4 Przechowywanie/ spożywanie posiłków
Posiłki po dostarczeniu do zamawiającego do czasu spożycia powinny być przechowywane w lodówce w temperaturze 2 – 7 °C. Zalecane jest spożycie posiłków nie później niż w ciągu 48h od dostarczenia.
- 2 ZAMAWIANIE CATERINGU FIT FACTOR
Pkt. 1 Kanały zamówienia diety
Zamówienie diety następuje online (www.fit-factor.pl, info@fit-factor.pl) lub telefonicznie (798809837) najpóźniej do 20:00 na dwa dni przed faktycznym rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Pkt. 2 Potwierdzenie znajomości regulaminu
Osoba zamawiająca potwierdza, że zapoznała się z niniejszym regulaminem, a jego wszystkie zapisy akceptuje.
Pkt. 3 Informacje o przyjmowaniu zamówień
Zamówienia telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu oraz w soboty 9:00 do 13:00.
Zamówienia online można składać przez całą dobę poprzez stronę www.fit-factor.pl bądź wysłać je na adres email: info@fit-factor.pl.
Pkt. 4 Przekazanie danych
Osoba zamawiająca zobowiązana jest do podania wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do złożenia i realizacji zamówienia oraz danych kontaktowych, zgodne ze stanem faktycznym.
Pkt. 5 Przeciwwskazania
Klient, zamawiając dietę, powinien wybierać taką, która nie mają wpływu na jego dolegliwości zdrowotne, w tym alergie pokarmowe i inne choroby lub dolegliwości, wymagające eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
Pkt. 6 Oświadczenie o braku przeciwwskazań
Zamawiający oświadcza, iż na dzień złożenia zamówienia nie ma żadnych przeciwskazań i ograniczeń w spożywaniu wszelkich produktów spożywczych.
Zamawiający oświadcza, iż nie stwierdzono u niego żadnych problemów zdrowotnych w szczególności: nadciśnienia tętniczego, cukrzycy, alergii pokarmowych.
Pkt. 7 Oświadczenie o zażywaniu leków
Zamawiający oświadcza, iż nie zażywa leków, które mogłyby wpłynąć na zdolność absorpcji składników odżywczych czy witamin, bądź powodujących zatrzymanie płynów w organizmie, bądź wpływających niekorzystnie na trawienie.
Pkt. 8 Odpowiedzialność
Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad. Firma FIT FACTOR nie bierze odpowiedzialności za efekty diety oraz daje sobie pełne prawo odmówić przyjęcia zamówienia bądź wstrzymać jego realizację w momencie rozpoznania u klienta problemów związanych z układem trawienia, alergii, bądź innych, które mogą wpłynąć na jego zdrowie podczas stosowania diety.
Pkt. 9 Płatność za catering
Ceny poszczególnych diet podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Płatność za catering musi zostać zrealizowana w całości przed realizacją zamówienia za cały okres jego trwania z góry.
Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
-przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy wskazany przez Usługodawcę w przyjęciu do realizacji Zamówienia,
- gotówka Płatność przy pierwszej dostawie u kuriera(Wyliczona kwota, kurier nie wydaje reszty)
-płatność Online
W przypadku korzystania z przelewu tradycyjnego- należy najpóźniej do 20:00 dzień przed jego realizacją przysłać na info@fit-factor.pl potwierdzenie jego realizacji. W przypadku braku potwierdzenia zamówienie zostaje wstrzymane do momentu zaksięgowania wymaganej kwoty na koncie, bądź do momentu wpłynięcia potwierdzenia z konta bankowego zamawiającego.
Pkt. 10 Konto do płatności
Alior Bank 58 2490 0005 0000 4500 6730 3269
Pkt. 11 Brak płatności
W przypadku braku zapłaty firma FIT FACTOR może odstąpić bez konsekwencji od realizacji zamówienia.
Pkt. 12 Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
Po wypełnieniu formularza zamówienia na stronie FIT FACTOR do zamawiającego zostaje wysłane mailowo Potwierdzenie Przyjęcia Zamówienia z systemu „Fakturownia.pl” lub „Masterlife.pl”. Potwierdzenie Przyjęcia Zamówienia zawiera szczegóły min. dane osobowe, wybraną dietę, okres umowy, adres dostawy oraz informacje o płatności. Mailowe Potwierdzenie Zamówienia jest podstawą do dokonania płatności na nr. rachunku wymieniony w Pkt. 10 niniejszego paragrafu. W odpowiedzi na maila klient zobowiązany jest przysłać potwierdzenie wpłaty przed pierwszą dostawą.
Pkt. 13 Konsumenci niepełnoletni
Zamówienia diety może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia. W przypadku zamówień dla osób poniżej 18 roku życia, zamówień muszą dokonywać prawni opiekunowie.
- 3 REKLAMACJE
Pkt. 1
Firma FIT FACTOR zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar bez wad.
Pkt.2 Zgłoszenia nieprawidłowości
- Zgłoszenie nieprawidłowości w zamówieniu musi nastąpić w ciągu 24 godzin od otrzymania cateringu. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Reklamacje prosimy o kierowanie na adres mailowy: info@fit-factor.pl bądź pod numer telefonu:
.
Pkt. 3. Odsprzedaż posiłków
FIT FACTOR nie wyraża zgody oraz nie bierze odpowiedzialności za posiłki odsprzedawane.
- 4 DOSTAWA
Pkt. 1 Godziny dostaw
Dostawy odbywają się codziennie z wyłączeniem soboty w godzinach od 17:00 do 24:00.. Na sobotę i niedzielę catering dostarczany jest w piątek.
Pkt. 2 Niedostarczenie zamówienia
W przypadku niedostarczenia zestawu z winy dostawcy, FIT FACTOR zobowiązuje się do:
- dostarczenia zestawu w inne miejsce, wskazane przez zamawiającego
- w sytuacji, gdy nie ma możliwości zrealizowania dostawy w innym miejscu- wskazanym przez zamawiającego, zobowiązuje się do automatycznego wydłużenia programu o jeden dzień
Pkt. 3 Zawieszenie dostaw
- Klient ma prawo do wstrzymania dostaw w trakcie trwania abonamentu po wcześniejszym telefonicznym lub za pośrednictwem poczty e-mail powiadomieniu Usługodawcy. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna zostać zgłoszona z wyprzedzeniem 1 Dnia roboczego, jeżeli informacja została przekazana do godziny 21:00. Okres abonamentowy zostanie przedłużony o ilość dni, w których doszło do wstrzymania dostawy.
- 5 ZMIANA ZAMÓWIENIA
Pkt. 1 Zmiany w zamówieniu
Zamawiający ma możliwość wprowadzenia zmian w trakcie trwania abonamentu. Zmiany mogą dotyczyć: miejsca dostaw, rodzaju diety, kaloryczności cateringu. W takim przypadku zamawiający jest zobowiązany do uregulowania należności, która powstała z tytuły zmiany.
Pkt. 2 Zgłoszenia zmian w zamówieniu
Zmianę adresu dostawy należy zgłosić telefonicznie lub na adres: info@fit.factor.pl do godz. 21:00 najpóźniej na jeden dzień roboczy przed datą realizacji zamówienia.